اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

اتوبار تهران - ملاصدرا

باربری ملاصدرا با ده ها ماشین باربری آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد . این باربری با داشتن ده ها ماشین سبک و سنگین در زمینه یاربری و حمل اثاث منزل اول است ، زیرا ماشین هایی که در اختیار دارد را به گونه ای هستند که در طول جا به جایی آسیبی به کالا های شما وارد نخواهد شد ، این ماشین ها که برای جابه جایی بار شما باربری ملاصدرا در اختیار بار شما قرار می دهیم دارای اتاقک هایی تمیز و بسته که زیر یا کف آن موکت شده و دارای سقف می باشد . برای اینکه هیچ گونه خطری به کالای شما وارد نشود . همچنین در فصل زمستان در روز های برفی هم کالا ی شما از هر گونه خیس شدنی در امان است . و هنگام گرد و غبار با اتاقک هایی که دارد ذره ای خاک در آن وارد نخواهد شد ، از دیگر امکانات اتوبار ملاصدرا این است که بارگیری و باربری با وسایل مناسب و توسط افراد متخصص در این زمینه می باشد. بارگیری با احتیاط کامل و به وسیله وسایل و کارگران متخصص جدید صورت می گیرد که هیچ گونه لطمه ای به وسایل وارد نخواهد شد ، ماشین های باری اتوبار ملاصدرا مجهز بوده وعایق خوبی دارند و اثاثیه ی شما در مقابل باران و … محافظت میشوند.  

سابقه درخشان باربری ملاصدرا

باربری ملاصدرا با تجربه و سابقه چندین ساله در زمینه اتوبار و باربری و با در اختیار داشتن کادر مجرب باربری از جمله وانت و کامیونت های مخصوص اسباب کشی و کارگران مجرب ، زبده و با اخلاق و همچنین تجهیزات پیشرفته ویژه بسته بندی لوازم و اسباب و اثاثیه ، در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما ساکنین محترم این منطقه می باشد.

عملکرد بی نظیر باربری ملاصدرا

با توجه به پر اهمیت بودن زمان در کار باربری و جابجایی، باربری ما همیشه در تلاش بوده تا بتواند در اسرع وقت خدمات خود را ارئه دهد تا گامی در جهت رضایت مشتریان برداشته باشد. البته این سرعت عمل هرگز باعث نشده کیفیت خدمات باربری ملاصدرا کاسته شود و سرعت عمل توام با کیفیت و حسن انجام کار بوده است.

باربری ملاصدرا با مدیریت بارزی که دارد و تجربه های زیادی که در این راه بدست آورده است ، توانست بهترین اتوبار تهران را افتتاح کند تا راهی برای آسایش همشهریان گرامی خود به وجود آورد . این باربری با دارا بودن کادری مجرب در زمینه باربری و حمل اثاث منزل  پیشتاز است . با به روز ترین بسته بندی ها وسایل های شما را طوری بسته بندی خواهد کرد که هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود ، با تمام دقت و صبری که دارند ، اتوبار ملاصدرا تمام بارها و کالاهای شما را حمل و نقل می نمایند ، و در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته بدون خستگی و اتلاف زمان آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به شما می باشد.

باربری ملاصدرا در منطقه ملاصدرا ارائه دهنده سرویس ها و خدمات باربری و حمل و نقل بارها و کالاهای شما به تمام نقاط درون و بیرون از تهران می باشند ، و در هر زمان که تماس نمایید در خدمت و ب حضور شما می اییم.و تخصص شان حمل و نقل و جابه جایی کالاها با برترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها می باشد ، با اطمینان به باربری ملاصدرا تماس بگیرید و بارهایتان را سلامت با باربری ملاصدرا به مقصد برسانید.